Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-26T08:18:04+02:00
x+4y+2z=13 \\ 3x+2z=11\ \ \ \ \ \ \ \  adunam\ \ cele\ \ doua\ \ relatii \\ ========== \\ 4x+4y+4z=24\ \ /:4=>\boxed{x+y+z=6}
la care e corect! La JAS sau la EMIL1234 ???
e corect cum a rezolvat :) , deci poti sa scrii cu incredere :))
nu........ era la celalant cu 2008*.........................
2014-10-26T08:44:32+02:00
X+4y+2z=13
3x+2z=11
________________
4x+4y+4z=24⇒4(x+y+z)=24⇒x+y+z=24:4
                                             x+y+z=6
Pfff!
Foarte urat!!
la bunica sa zici
Te-ai uitat sa vezi cati ani am?
Fii politicos!!