Răspunsuri

2014-10-25T21:52:17+03:00
10-2 camere        7-3 camere
10x2=20              7x3=21
multumesc ! dar ma interesa rezolvarea, raspunsul il stiu
nu cred ! algebric ar fi : a+b=17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T22:02:43+03:00
Notam nr apartamentelor cu 2 camere prin x  si nr apartamentelor cu 3 camere prin y
alcatuim ecuatiile:
1)2x+3y=41
2)x+y=17/*2   si obtinem 2x+2y=34  egalam ecuatiile si obtinem 41-3y=34-2y    41-34= -2y+3y     7=y   deci sunt  7 apartamente cu 3 camere   inlocuim in  relatia 1) y=7   2x+21=41 2x=20  x=10 deci sunt 10 apartamente cu 2 camere