Răspunsuri

2014-10-25T21:17:13+03:00
Termenul perspectiva se refera la viitor 
Protagonist reprezinta personajul principal
a conduce inseamna a coorodona a manageria (deci au acelasi sens)
mass media  reprezinta totalitatea mijlacelor de comunicare si mediatizare
25 4 25
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T21:18:58+03:00
Perspective de viitor: o perspectivă este o viziunea asupra viitorului și nu se poate spune „o viziunea asupra viitorului de viitor”
protagonist principal: protagonistul este personajul principal, nu putem spune „personaj principal principal”
conducere managerială: management-ul se referă tocmai la conducere, a managia= a conduce
mijloace mass-media: mass-media reprezintă totalitatea mijloacelor de informare în masă, nu putem spune „mijloace mijloace de informare”
30 4 30