Gasiti antonime din textul de la exercitiul 3 acum vedea soborul de langa scorbura mai departat ca printr_o sticla fumurie domnita facu semn cu vargutai subtirica luminita luci in negura vaii apoi sui coasta dimpotriva aparea si disparea printre tufisuri

2

Răspunsuri

2014-10-25T21:13:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aparea-disparea;.............................................................
49 4 49
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T21:13:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acum-apoi
aparea si dipsparea

90 4 90