Rescrie urmatoarele versuri inlocind cuvintele ingrosate cu antonimele lor Aburii usori a noptii ca fantasme se ridica .Si plutind deasupa luncii,printre ramuri se despica. Raul luciu se-nconvoaie sub copaci ca un balaur. multumesc

2
la prima prop ca e cuvantul
care e cuvintul care trebuie inlocuit?
cuvintele sunt usori se ridica deasupra si luciu

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T21:00:11+03:00
Aburii grei ai noptii ca fantasmele coboara. Si plutind pe dedesubtul luncii, printre ramuri se despica.Raul  mat se -nconvoaie sub copaci ca un balaur
multumesc mult
cu placere
si cuvantul se ridica
se ridica -coboara
multumesc
2014-10-25T21:01:49+03:00