Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T20:56:07+03:00
In afara de a acoperi, a sprijini, a sustine si daca mai vrei, inapoi sus (care nu prea are sens) nu mai stiu. Este intr-un context sau pur si simplu trebuie sa oferi mai multe variante de traducere?
vroiam mai multe variante de traducere. dar as putea spune si "intoarce-te inapoi"?
pentru intoarce-te inapoi, mai curand ar fi "come back" ... nu cred ca back up ar merge :(
ok. mersi
npc :3
2014-10-25T20:58:44+03:00
A acoperi a sprijini etc sper ca tiam fost de ajutor