Răspunsuri

2014-10-25T20:51:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numerele trebuie sa fie de forma  33 x + x   
avem doar 2 cazuri
 x = 1    33 x 1 +1 = 34
 x = 2    33 x 2 + 2 = 68



Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T20:52:07+03:00
Avem x:33= a rest a, adica x=33a +a,  rezulta x=34a.  Deci putem sa-l inlocuim pe a astfel incat x sa fie mai mic decat 90.  a nu poate fi egal decat cu 1 sau  2 astfel incat x<90. Adica x=34 daca a=1  si x=68 daca a=2... Daca a=3 atunci x=102 si e mai mare ca 90.
1 5 1