Răspunsuri

2014-10-25T20:42:18+03:00
Epitet si personificare.

Hai ca am nev rpd
Scz nu mi le arata
Mi-le*
epitet - blanda si personificare - armonia codrului.
acm le vezi ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T20:50:06+03:00
epitet 
(,,fruntea albă”)
(,,părul galben”) 
'' blanda batere de vant '

metafore '' prispa cea de brazda '',


 personificari '' izvorul tremura pe prund '', '' armonia codrului batut de ganduri '',

repetitiile '' singuri - singurei '', '' randuri - randuri '