Răspunsuri

2014-10-25T19:41:05+03:00
8*2+3*2=16+6=22....................

oricand pot,cu placere...
4C357 M354J D3MON57R34Z4 C4 M1NTEA N0457R4 E573 C4P4B1L4 D3 LUCRUR1 3XTR40RSINARE C4ND M1N73A C1T13STE 4U70M4T ... DACA TEAI PRINS INSEAMNA CA ESTI UN GENIU
acest mesaj demonstreaza ca mintea noastra este capabila de lucruri extraordinare cand mintea iti este automat....sunt un geniu...ha,ha...
cand mintea citeste automa
haha
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T19:41:40+03:00

A=LXl

a=8x3

A=24cm

sper ca te-am ajutat