Indica seria care contine numai sinonime din text al cuvantului a privi :(Si privesc cum apa curge si la cotiri ea se perde): a) arata , a vedea ,a se referi ,b)a admira, ,a aparea , c)a vedea , a se uita , a contempla. multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T19:39:43+03:00

asta e raspunsul corect si te rog ajutama si pe mine cu un MULTUMESC,sper ca tiam fost de ajutor
1 5 1
2014-10-25T19:39:54+03:00