Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T19:21:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sarpele si-a facut culcus sub o piatra. (de baza)

Doctorul i-a scos o piatra mare de la rinichi. (secundar)
2014-10-25T19:22:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Baiatul care a lovit cainele are inima de piatra
Ionel a spart geamul cu o piatra