Răspunsuri

2014-10-25T19:14:30+03:00
Adverb: Eu merg incet. Adjectiv: copilul incet este blond
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T19:14:44+03:00
El merge incet.(adverb)
mersul e frumos(adjectiv)

vanzarea merge potrivit.(adjectiv)
 in atentie ! cuvantul potrivit nu poate este prepozitie
           cel mai bun? ♪♀
Ba da poate
nu e . ex de prepozitii : pe , sub, peste
Ex:El a ales copilul potrivit
e adjectiv , pt ca e o insusire a unui subst . ( nu te compari cu un As)