Indicati formele diferite de plural ale urmatoarelor omonime partiale si construiti enunturi cu acestea din care sa rezulte sensul acestora:
arc, bob, calcul, cap, centru, colț, lob, pas, roman, șah..

2

Răspunsuri

2014-10-25T19:07:37+03:00
Arce arcuri , calucule calculuri, capi capete , centre centriuri colt colturi, iobi ioburi , pasi pasuri, romani romane, sahui shahi

Nu crd ca ult e bine dar.. =))
4 1 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T19:20:42+03:00
1.Robin Hood lupta cu arcuri cu săgeți ( unealtă confecționată din lemn pt. activități sportive,războinece)
2.Canapeaua mătușii mele nu mai are arcuri .
3.Am calculat câteva arce de cerc la geometrie.
4.Am câteva boabe de fasole .
5. Colega mea a fost la cineva să-i dea în bobi.(ghicit)
6. Ne plimbăm iarna pe munte cu bobi.( mașini speciale tip sanie).
7.Am realizat calcule matematice.( exerciții)
8.Mulți au calculi biliari ( pietre la ficat,rinichi) .
9.Ei sunt capii răscoalei.(conducătorii)
10.Se întorc multe capete după ea dacă e frumoasă.
11. La geografie am învățat despre capuri.
12.Am văzut câteva centre de difuzare a presei.
13. Organismul animal are mulți centri nervoși.
14.Câinele meu își arată colții.
15.masa are patru colțuri.
16.Creierul are niște circumvoluțiuni care se numesc lobi.
17.La munte găsim multe pasuri turistice.
18.Trebuie să facem câțiva pași.
19. Dacii și romanii au fost strămoșii noștri.
20.Îmi place să citesc romane.
21.Conducătorii Persiei se numeau șahi.
11 4 11