Răspunsuri

2014-10-25T18:54:28+03:00
Ras-verbul a rade si ras-animal
siret-siretul de la tenesi si siret-adjetiv
toba-toba de la masina si toba-instrument muzical
volan-de la masina si volan-asta nush :) sper ca te-a fost de folos 
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T18:55:09+03:00
Toate au diferite forme:
   ras= a rade , ras(animal). siret = adjectivul(ex: vulpea sireata), siretul papucului. toba=aliment , toba instrument,taba la masina. volan=fasie de stofa fina, volan = piesa de forma circulara(la masina)
       cel mai bun?