Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T18:49:27+03:00
Eul liric este vocea autorului în operele aparținând genului liric și poate fi identificat la nivelul mărcilor lexico-gramaticale: verbe și pronume/adjective pronominale la persoana I sau a II-a (eu, mi, imi, mea, cant, vreau etc). Chiar și interjecțiile pot fi mărci ale eului liric. Puteai sa cauti si pe net. 

1 5 1
2014-10-25T18:50:36+03:00
Marcile lexico-gramaticale sunt verbele  si pronumele la persoana  intai sau la persoana a doua.