Îmi puteti da idei de obiecte înfricosatoare de halloween facute manual?si va rogg sa-mi spuneti si cum se fac !!!!
Va rogg ce va înfricosator!!!

2
Cum spunemi te rogg!!!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Ooo mersi voi incerca pa
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-10-25T18:49:26+03:00
Poti sa iti faci o rochie neagra si o pelerina frumoasa lunga in spate in forma de romb.....ceva gen elsa frozen pe negru...cauta poze pe net dak nu stii...eu asa mi-am facut...succes si sper sa-ti iasa...............
daca vrei si mai simplu:
deseneaza pe un carton mai tare o fantoma .rupi bucati de ziar de 3/3 si cu pensula iei aracet si o bucata de ziar (MARE ATENTIE...NU BAGA ZIARUL IN ARACET) si pui pe carton...tot asa vreo 2-3 straturi...dupa ce se usuca fa pe cealalta parte EXACT acelasi lucru (ACELASI NR DE STRATURI) dupa ce se usuca desenezi cu alb si gura si ochii cu negru...
in toate cazurile ochii si gura sa fie cu CARIOCA neagra...
in ultimul caz straturile sa fie DREPTE
prima fantoma va avea cam 2-3 kg..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T00:25:26+03:00
I-a un asternut alb...taiel si imprima pe el maini de culoare rosie....sau ia niste haine largi ce nu-ti mai folosesc...taiele...franjureaza-le....si nu uita de un dovleac frumos cu o lumanere in interior
1 5 1