1)Paralelogramul cu diagonale perpendiculare se numeste....
2)In triunghiul ABC dreptunghic in A,m(<C)=30 grade,AB=4 cm.Lungimea ipotenuzei este de ...cm
3)Fie trapezul ABCD,AB||CD si m(<A)=50 grade.Masura unghiului D este egala cu ___ grade

2

Răspunsuri

2014-02-27T18:24:10+02:00
1.romb
2.ipotenuza are 8cm 
3.ce fel de trapez este?dreptunghic,isoscel?
la 3 nu scrie
am bagat eu 90 de grade la misto :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T19:33:27+02:00
Păi , dacă e trapez înseamnă că suma unghiurilor , în total , este de 360 de grade .
A + B + C + D= 360
Iar A+B=180
50+B=180 ==> B=130 de grade
1 5 1