Răspunsuri

2014-10-25T18:41:57+03:00
Oezia *Izvorul noptii*,este un bun motiv al poetului de a-şi exprima ... Sub raport gramatical, titlul este alcatuit din doua substantive comune aflate 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T18:46:16+03:00
Titlul '' izvorul noptii'' de lucian blaga este foarte sugestiv , aflat in stransa legatura cu intreg continutul.
titlul este o sintagma de cuvinte formate din doua subst. comune , articulate , unul in nominativ,unul ingenitiv, ce denumesc o apa curgatoare ,respectiv o forma de impartire a timpului.
sentimentele transcrise in acest titlu' sunt de tristete.
            cel mai bun?
nu cred. asat am gasit pe net. ce mi-ai scris tu dar ms de intentie
acel site e al meu
daca iti place da like