Intr-o scoala sunt 311 baieti si 579fete .in timpul anului scolar s-au transferat la alte scoli 9 baieti si 6 fete si au venit la acea scoala 3 baieti si 12 fete .cati elevi sunt acum in scoala va rog sa ma ajutati sa rezolv problema si tot aceasta problema scrie revolvarea problemei sub forma unui exercitiu va rog

2

Răspunsuri

2014-10-25T18:31:32+03:00
(311-9+3)+(579-6+12)=305+585=890 elevi sunt in sc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T18:32:10+03:00
(311+579)-(9+6)+(3+12)=890-15+15=890

1)  cati elevi au plecat ?
        9+6=15
2) cati elevi au venit ?
        3+12=15
3) cati elevi sunt in scoala ?
         890-15+15=890