1)suma a trei numere este 495 . sa se afle care sunt cele trei numere,daca primul numar este cu 17 m.m.decat aldoilea nr,iar al treilea nr este mai mare cu 11 decat primul numar. 2)doi copii au cumparat impreuna 14 ziare.Stiind ca unul dintre copii a cumparat cu 2 ziare m.m. decatcelalalt,sa se arate ca fiecare copil a cumparat cel putin 6 ziare. METODA FIGURATIVA:

2
Ti-e lene sa si scrii .....ce inseamna m.m ? poate sa fie si mai mare dar si mai mic
mai mare,mai mare....

Răspunsuri

2014-02-27T18:09:53+02:00
Deci m.m. este mai mare sau mai mic?
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-27T18:35:06+02:00
1.I____I17I
2.I____I
3.I____I17I11I
 Suma este 495 .
 495-45=450 suma partilor egale
 450:3=150 ( 2 )
 150+17=167 ( 1 )
 150+17+11=178 ( 3 )
 Verificare : 178+167+150=495


1.I____I
2.I____I2I
 14-2=12 suma partilor egale 
 12:2=6 ( primul copil )
 6+2=8 ( al doilea )
2 3 2