Gasiti in enunturile de mai jos omofonele, omografele si omonimele
a) Cand citeste, ei sar peste pasajele descriptive.
S-ar cuveni sa-i multumim
Fiii sai il asteapta cu nerabdare.

b) Vrea sa ceara ajutor.
A scos multa ceara din stup.

c) Purta o haina noua.
Era o fiinta pe care n-o iubea nimeni.

d) Acesta este un dar frumos.
E grabit dar mai sta un minut.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T17:55:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sar;s-ar
ceara
noua
dar
54 4 54
2014-10-25T17:58:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


a) sar/s-ar,sai

b)ceara

c)noua

d)dar

63 4 63