Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T18:58:11+03:00
Deoarece atractia gravitationala are loc intre un corp si pamant...!
2 5 2
2014-10-25T20:36:25+03:00
Atrcatia gravitationala se exercita intre oricare doua corpuri.

In cazul celor doua mere, atractia este atat de mica incat nu s-a inventat inca un aparat suficient de sensibil care sa o poata masura satisfacator.

De exemplu, sa ne gandim ca fiecare mar are 200 de grame si ca se afla la 1 cm unul fata de altul.
Atractia dintre ele va fi:

F=6,67\cdot 10^{-11}\dfrac{0,200\cdot 0,200}{(10^{-2})^2}=2,6\cdot 10^{-8}\ N

Asta inseamna echivalentul a 2,6 micro-grame (adica 2,6 milionimi dintr-un gram)