Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T17:48:32+03:00
♀clinchete= format prin derivare cu prefixxul ''c'' si sufixul ''chete'' de la cuv. de baza lin
♀frunzarele=format prin derivare cu sufixul ''rele'' de la cuv. de baza frunza 
    cel mai bun?
mersi :X
apasa eticheta Multumeasc si marcheza-l ca cel mai bun , daca ti-am fost intr-a devar de folos
2014-10-25T17:51:52+03:00
De la cuvantul de baza frunza+sufixul rele
 Clinc + suf. -ete
2 4 2