Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T17:38:19+03:00
Pablo Picasso, este considerat drept cel mai mare pictor al lumii. Pablo Picasso s-a nascut in anul 1881, intr-o familie spaniola, iar ambitia si perseverenta acestuia l-a propulsat direct printre cei mai reprezentativi pictori ai lumii. Pablo Picasso si-a manifestat interesul pentru pictura si desen inca de la o varsta frageda, drept dovada fiind lectiile de arta primite de la tala sau, inca de la varsta de 7 ani. Momentul de glorie al artistului are loc undeva la inceputul anului 1900 imediat dupa ce acesta s-a mutat la Paris, iar odata cu trecerea timpului, Pablo Picasso a utilizat mai multe teorii artistice. Despre Pablo Picasso se spune ca lucrarile acestuia au dominat intreaga cultura a secolului 20, fiind model pentru urmatoarele generatii de pictori.Leonardo da Vinci este considerat drept al 2 lea mare pictor al lumii, de asemenea si acesta a contribuit decisiv la formarea artei. Leonardo da Vinci,  s-a facut remarcat doar datorita picturii, acesta fiind si un deosebit sculptor, de asemenea, s-a facut remarcat datorita gandiri filozofice. Leonardo da Vinci s-a nascut in anul 1452 si este considerat drept un simbol al picturii renascentiste. Leonardo da Vinci, prezinta un interes pentru arta abia la varsta de 10 ani, iar la varsta de 14 ani incepe sa studieze la Florenta. Leonardo da Vinci s-a facut remarcat si datorita numeroaselor sale  abilitati, iar in acest sens chiar Regele Frantei a afrimat ca “ nimeni nu stie mai multe decat da Vinci “.  De departe cea mai cunoscuta pictura a lui da Vinci este celebrea Mona Lisa.
e copiat
mersi alex
cel mai mare piktor a fost LEONARDO DA VINCI
CAUTA PE INTRRRRRRRRRRRRENEE,E''
2014-10-25T17:38:27+03:00