Gasiti cate un sinonim pentru fiecare expresie : copt la minte , mana de fier , a da din gura , a fi numai ochi si urechi , a fi cu ochii in patru , cat ai zice peste , tare ca fierul , a turna gaz pe foc .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T17:28:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
DESTEPT,PUTERNIC,A VORBI MULT,A FI ATENT,A URMARI,A FACE REPEDE,PUTERNIC,A INRAUTATII
5 5 5
2014-10-25T17:28:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Copt la minte=destept 
mana de fier = 
 a da din gura = a vorbi
a fi numai ochi si urechi= a asculta cu atentie , a fi atent 
a fi cu ochii in patru = a fi atent , 
cat ai zice peste=imediat
tare ca fierul=puternic
a turna gaz de foc=a porni ceva , a isca ceva

5 4 5