Cornel are 100 de lei .el cumpara doua pixuri ,trei carti si un dictionar .cati bani iau ramas daca un pix costa 2 lei ,o carte de 3 ori mai mult decat un pix iar un dictionar costa cat 3 carti ?

2
2x2=4
nu e bn
2x2=4(cele 2 pixuri)2x3=6(cele 3 carti)6x3=18(dictionarul)18+4+6=28(a cheltuit)100-28=72(lei ia mai ramas)
ms
cpl

Răspunsuri

2014-10-25T17:05:53+03:00


2*3=6 o carte

6*3=18 un dictionary

4+18+18=40 lei il costa

100-40=60 lei

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T17:06:58+03:00
2x2=4 lei pixyrile
2x3=6 lei carte 
3x6=18 lei cartile
1x3=3 lei dictionar
 4+18+3=25
100-25=75lei iau ramas
8 4 8