Răspunsuri

2014-10-25T17:03:57+03:00
A ambala -a impacheta
arie suprafata
ban-moneda
mare -
para-fruct
vara-anotimp
da, trebuiau mai multe sensuri, ms...
sa scriu cele doua sensuri la fiecare ?
Da, plz.
bine ,, imediat
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T17:13:07+03:00
A ambala :
1. a ipacheta
2. a se infuria , a se mania
arie:
1. suprafa
2. compozitie muzicala vocala
ban:
1. unitate monetara
2. conducator ( sau ceva asemanator)
mare:
1 adjectiv (imens , urias )
2. apa
para :
1. fruct
2. ceva bani
vara:
1 . anotimp
2. verisoara
 Sper ca e bine nu la toate sunt sigura
1 5 1