Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T17:01:50+03:00
Cuvantul a aparut asa: Erau o data niste cuvinte vorbitoare , ele mereu se certau , si niciodata nu reusea sa se formeze ceva , sau sa se impace. Toate ziua ele se certau , zicandu-si una celeilalte ca ea este mai folositoare .
Intr-o zi , cartea , le spuse :
- Nu va mai certati , gata ! Uitati-va la voi ! Ar trebui sa fie pace intre voi nu ura. Cu toate sunteti folositoare la ceva.Eu am atatea pagini goale.Voi ar trebui sa formati cuvinte , nu sa va irositi timpul pe nimicuri.
Si in momentul acela , literele si-au dat seama ca fara ele lumea nu ar avea sens, si sa-u luat cu totii de mana , si in jurul lor s-a format o aura magica , si s-au format cuvintele.
Din ziua aceea literele au inteles ca toate sunt folositoare , si au ajutat oamenii.

stiu ca vroiai 15 sau 20 dar am reusit sa scriu 11
multumesc frumos
tre' sa scrii cum a aparut cuvantul prima oara
Nai pentru ce
ok ms
2014-10-25T17:03:05+03:00