Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T16:57:23+03:00
Războiul de independență al Statelor Unite ale Americii (1775 – 1783)
2014-10-25T16:58:28+03:00
Razboiul de independenta a avut loc intre 1763 si 1791, secolul al XVIII-lea
Războiului de independență al Statelor Unite ale Americii, numit frecvent și Războiul revoluționar american (1775–1783); pentru implicațiile sociale, politice și economice, incluzând cauzele războiului și consecințele acestuia, vedeți articolul Revoluția americană.
ups... greseala mea
mhh.