Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T16:43:44+03:00
Mana sa era foarte fina
Umbrela sa se rupse
Bunica sa era o femeie buna
Fata sa invata foarte bine
El s-a certat cu parintii
Daniel s-a lovit la mana
El s-a suparat pe fratele sau
Andra s-a impiedicat de pragul usii
Mircea s-a intalnit dupa mult timp cu prietenul sau
2 3 2
2014-10-25T16:45:07+03:00
Mana sa este rupta. Bunica sa este bolnava. Fata sa este cea mai frumoasa din imparatie. Andrei s-a certat cu cel mai bun prieten al sau. Copilul s-a lovit in timp ce se juca. El s-a suparat dintr-un motiv necunoscut. Bianca s-a impiedicat deoarece avea sireturile desfacute. Profesorul s-a intalnit cu parintele unui elev ca sa discute ceva foarte important.