Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-25T16:41:45+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T16:55:52+03:00
X+y+5996=7102⇒x+y=7102-5996⇒x+y=1106
Apoi inlocuim in prima suma.
x+y+z=2010⇒1106+z=2010⇒z=2010-1106⇒z=904
Inlocuim tot ce cunoastem in a 3 informatie din problema.
8029-(904+y)=6578⇒904+y=8029-6578⇒904+y=1451⇒y=1451-904⇒y=547
Si il putem afla pe x ori din x+y+z inlocuind ori in prima suma aflata< procedand lafel
x+y=1106⇒x+547=1106⇒x=1106-547⇒x=559
Si daca vei aduna numerele aflate de mine vei vedea ca iti da 2010!!!
Sper ca ti am fost de ajutor!!! ;))
Cel mai bun , mersi mersi mersi ! AM la tema
Cu placere!! :*