Am si eu 4 probleme de rezolvat va rog sa ma ajutati. 1. Cu cat este mai mic 150 decat diferenta numerelor 710 si 280. 2. Din cel mai mare numar par format din sute si zeci , ia cel mai mic numar par format din sute si zeci. 3. Daca descazutul este 540, iar scazatorul este cu 120 mai mic, fara a calcula, scrie cat este diferenta. 4. Aurora scade din cel mai mare numar de trei cifre mai mic decat 971, cel cel mai mic numar de trei cifre mai mare decat 189. Cat obtine ea ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T16:26:46+03:00
1.(710-280)-150=430-150=280

2.990-110=880
3. 540-(540-120)=540-420=120  este 120
4.970-190=780
2014-10-25T16:30:08+03:00
Dif nr 710-280=430 430-150=380