Răspunsuri

2014-10-25T16:17:32+03:00
Om omulet omusor 
alb albit albisor 
frunza frunzulite 
slab slabut slabit slabusor slabi 
frunza.frunzoaie,frunzulita,trifoi
alb albicios,albut,albeata,albaela,albime,albitor,albirura,nealbit
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T16:18:49+03:00
Om = omenesc , omulet , neomenesc , omenie , omenire , omenit , neomenit
ms
Cu placere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!