Răspunsuri

2014-10-25T16:14:29+03:00
Calul necheaza.
El pribegeste.
Magicianul a creat iluzie.

Sper ca te-am ajutat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T16:16:56+03:00
Calul  necheaza  tare.                                                                                                  Personajul  din  desenul  animat  a   vazut  o  iluzie  in  desert.                                   Ovidiu  pribegi  prin  oras.