Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-25T16:09:18+03:00
A convietui impreuna ,
avalansa de zapada
maria are o caligrafie frumosa
hitt de scucces 
zbor aerian 
zvon mincinos
solutia rezolvarii
a ingheta de frig
a intra inauntru
falsa aparenta
a iesi afara
   Sper ca te-am ajutat

mersi mult...daca vrei iti mai spun (ma pricep bine la romana);d
si eu dar ma cam grabesc si nu am mai stat sa ma gandesc la ele ;)
:))
serios....in fine
pai stiu ca si eu fac asta de multe ori
2014-10-25T16:11:13+03:00
Urcă în sus
Coboară în jos
Mănâncă mâncare
A avansa înainte
Am auzit cu urechile
Văd cu ochii
Pubele de gunoi
Babă bătrână
Hemoragie de sânge
A colabora împreună
A conviețui împreună
Sângerez cu sânge
A relua din nou
Acord comun
A citi cu ochii
A clipi cu ochii
A mânca cu gura
A avea două trimestre
A vorbi cu gura
A merge cu picioarele