Răspunsuri

2014-10-25T15:42:55+03:00
Frunza: copaci, culori,iarba,rugina,ramuri,vint.
padure: codru,arbori,frunze,animale,tufisuri.
copil: familie,jucarii,intelepciune,copilarie,jocuri
tanar: fraged, bine dispus, nostalgie,  melancolic
pamint: sol, bolta,paduri,izvoare,codrii,legume,radacini,insecte
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T15:46:47+03:00
Familia lexicala
frunza: infrunzit; frunzulita; a infrunzi; neinfrunzit
padure: padurice; padurar; a impaduri; impadurit; neimpadurit
copil: a copilari; copilas; copilandru; copila
tanar: a intineri; tinerel; netinerel; a neintineri
pamant: pamantiu; pamantesc; nepamantesc; nepamantiu; 

camp lexical
frunza: verde; mare; mica; colorata 
padure: copaci; frunze; crengi; pasari
copil: femeie; barbat; batran; tanar
tanar: batran; frumos
pamant: umed; colorat(din cauza frunzelor); rece
18 4 18