Răspunsuri

2014-10-25T15:32:52+03:00
1. aflam pe c
5xd=c
5x8=40
c=40
2. aflam pe b
b=c+17
b=40+17
b=57
3. aflam pe a
a=2xb+2xc
a=2x57+2x40
a=194
4. aflam suma a+b+c+d
194+57+40+8=356
sper ca te-am ajutat
multumesc dar asa am facut si eu si nu a fost corect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T15:46:39+03:00
A+b+c+d=?
a=2b+2c
c=5d =>c=5*8=40 a=2b+2*40=2b+80  a=2b+80
b=c-17=40-17=23  b=23  a=2*23+80=46+80=126
a+b+c+d=126+23+40+8=197
3 5 3