Răspunsuri

2014-10-25T15:03:46+03:00
Cuvintul de baza este lemn 
,, in,,  este prefixul
si  ,, i,, sufizul
a inlemni:cuvant format prin derivare cu sufixul "i" si prefixul "in" de la subsantivul lemn
mai copiat !
Nu e adevratat.Eu m-am gandit la asta.fiindca si eu las scoala am facut de astea si cand tu ai scris atunci am scris si eu :3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T15:04:38+03:00
A inlemni=cuvant format prin derivare de la cuvantul de baza ,,lemn'' +sufixul ,,i'' +prefixul ,,a in ''
2 5 2