Scoateti pe o coloana adverbele din urmatoarea strofa si gasiti cite un sinonim pentru fiecare:
"Si gindirea mea furata se tot duce-ncet la vale
Cu cel rau care-n veci curge,far-a se opri din cale.
Lunca-n giuru-mi clocoteste;o sopirla de smarald
Cata tinta ,lung la mine,parasind nisipul cald."

ajutatima va rog urgent imi trebuie

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T14:43:59+03:00
2014-10-25T15:12:51+03:00