Răspunsuri

2014-10-25T14:32:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
poveste de Halloween, Poveste fantome, fantoma de la miezul noptii
poftim?
mie imi trebuie o poveste inventata, nu de pe net..........
cum te-ai exprimat (nuste povesti) am zis ca vrei titluri
scrie cerinta din nou si spune vreau o poveste gindita de voi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T15:29:18+03:00
Intr-o astfel de noapte, un grup de prieteni au hotarat sa vada daca legenda era adevarata. Au mers in cimitir, dar unul dintre ei nu a indraznit si a hotarat sa   ramana la intrare. Baietii au inceput sa alerge prin cimitir si o buna bucata de timp nu s-a intamplat nimic. La un moment dat, baiatul ramas in afara cimitirului i-a vazut pe ceilalti indreptandu-se spre el cu niste ochi mari si iesiti din orbite.  

A inceput sa tipe, iar oamenii care locuiau in apropierea cimitirului l-au auzit si i-au venit in ajutor. Cand au ajuns, baietii erau morti, iar cel care ramasese in afara cimitirului a amutit si nu s-a putut afla nici pana azi ce se intampla, de fapt, in cimitir in noaptea de Halloween!
4 4 4