Răspunsuri

2014-10-25T14:13:17+03:00
Legenda randunicii..

http://www.copilul.ro/legende/Legenda-randunelelor-21.html
ai aici
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T14:14:32+03:00
                               Legenda cocostarcului
Zice ca Dumnezeu a fost strans toate dihaniile si le-a pus in doua lazi si le-a dat la un om si la o femeie sa le duca si sa le arunce in apa, ca sa fie oamenilor bine pe lume. D-apoi, daca tot femeia… a fost de la inceput pri­cina ca a gresit omul si va fi cat va trai! Ea a zis: – Omule, oare ce ne-a dat Dumnezeu sa ducem in lazile acestea? Poate-s bani, ian hai sa cautam! A deschis lada ei si au iesit jinganiile afara, da a lui a aruncat-o in apa. Si Dumnezeu, pentru ca n-au ascultat, i-a facut cucostarci. Si sa te uiti de departe cand ii vezi, ca parca-s femei; in sus au camesi albe, da in jos catrinta, ca femeile.
Sper ca te-am ajutat

2 5 2