Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T14:17:20+03:00
1+2+3=6 (este mai mare decat 3)
1+1+1=3 (este egal cu 3)
Mulțimea numerelor reale este alcătuită din mulțimea numerelor pozitive și negative, cu oricâte zecimale (inclusiv cu un număr infinit de zecimale).
1 5 1
2014-10-25T14:19:00+03:00
Numerel reale sunt alcătuite din mulțimea numerelor pozitive și negative.
1+2+3=6 (este mai mare decat 3)
1+1+1=3 (este egal cu 3)