INDICATI PRIMI PATRU DIFTONGI..,,Chiar si atunci cand scriu stihuri originale nu fac decat sa talmacesc.Asa gasesc ca e cu cale.Numai astfel stihul are un temei sa se-mplineasca si sa fie floare.Traduc intotdeauna.Traduc in limba romaneasca un cantec pe care inima mea mi-l spune inganat suav,in limba ei.....VA ROG AJUTATIMA!!

2

Răspunsuri

2014-10-25T13:43:06+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T13:43:23+03:00
Ia -chiar
iu- scriu
ai-numai
 ei- temei
ea - implineasca
 ea- intotdeauna