Răspunsuri

2014-10-25T13:39:29+03:00
Personajele sunt : - Hagi-Tudose - Matache Profirel - soţul lui Gherghina şi tatăl Fificăi - Gheorghina Profirel - soţia lui Matache, mama Fificăi - Fifica Profirel - fiica lui Gherghina şi Matache Profirel, iubita lui Jenică Păunescu, o domnişoară, învăţată, vorbea franceza fluent - Jenică Păunescu - iubitul Fificăi Profirel - Culai - cel care era îndrăgostit de Leana - Leana - onestă, bună la suflet, săracă, era in grija lui Hagi Tudose, iubita lui Culai - I-iul Epitrop, al II-lea epitrop, Popa Roşca, Gusi, un cerşetor, un cârciumar, pastramagiu, I-ul băiat, al doilea băiat, I-ul ştrengar, al II-lea ştrengar, al III-lea ştrengar, al IV-lea ştrengar, o ţigăncuşă.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T13:39:40+03:00
Opera este relatata in putine pagini intr-un cadru restrans
personajelle operei fiind:
hagi tudose
nepoata sa leana
satenii
1 5 1