,,Traduc in limba romaneasca un cantec pe care inima mea mi-l spune inganat suav,in limba ei.''...Aratati ce parte de vorbire este cuv suav,si construiti o propozitie in care sa fie o alta parte de vorbire. VA ROG AJUTATIMA!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T13:21:26+03:00
Adj..(cum inganat?--suav) Canta suav ca o privighetoare-adv
Crede-ma nu cred ca tu la liceu esti in stare sa o corectezi... dar daia ma doare pe mine ca te asculta si greseste copilu tema...noi suntem a 7a si nu ma lua pe mine cu dastea ca putin ma doare... noi am facut asta la scoala...
Imi pare rau sa te dezamagesc, scumpa domnisoara, insa eu sunt profesor de lima romana, cu ani multi de facultate si experienta la catedra
orcine poate fi cine vrea, fara o poza ... orcine poate lua de pe net ceva...
nu e de pe net, poti verifica in acest site toate raspunsurile pe care le-au primit alti elevi de gimnaziu si nu numai
ca sa iti fixez bine, maine cand mergi la scoala, argumenteaza doamnei tale diriginte asa: cuvantul ,,suav'' este aici adverb, intrucat determina un verb la participiu. Un exemplu pentru a fi alta parte de vorbire, si anume adjectiv etse urmatorul : Cu chipul suav ma privea.
2014-10-25T13:21:52+03:00