Răspunsuri

2014-10-25T13:14:43+03:00
Tocul de la usa e inalt. Mila pe care am parcurs-o m-a extenuat. Am citit un roman de dragoste.
Cand mergeam pe strada mi s-a rupt tocul de la un pantof. In biserica se afla cutia milei. Oana Roman este o vedeta de televiziune.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T13:18:36+03:00
Toc- Noul toc de ochelari al Mariei era frumos.(obiect in care se afla ochelarii)
      - Tata repara tocul de la usa.(partea de jos a usii)
Mila- Pana la cabana mai este o mila.(unitate de masura a lungimii)
       - Dumnezeu pretuieste mila oamenilor.(insusire sufleteasca)
Roman- Acesta este roman. (om ce s-a nascut in Roma)
            -Romanul a fost frumos. (cartea)
Sper ca te-am ajutat Bia#