Răspunsuri

2014-10-25T13:11:06+03:00
Q supra m
cel putin asa cred
Ceva ne clar?
1) modifica temperatura corpului, se numeste caldura sensibila si se scrie Q=m*c*(tfinal-ttnitial) Se masoara in J
Total gresit ce ai scris Bcz
Poti argumenta ca ceva scris de mine aici este gresit?
Ce a intrebat omul , ce ai raspuns tu . Deci pe scurs deviezi de la subiect .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T13:11:48+03:00
Unitatea de masura in sistemul international pentru caldura latenta este lambda ( simbolul pe http://ro.wikipedia.org/wiki/Alfabetul_grec ) . Lamba este egala cu Q ( caldura specifica schimbata de un sistem termodinamic cu mediul exterior ) supra m ( masa ) .

Alexutu te dezamagesc! Raspunsul nu e cel care trebuie!
Si pe mine ma dezamagesti pentru ca nu stii care e unitatea de masura in S.I. pentru caldura latenta .