Răspunsuri

2014-10-25T13:04:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
10110 este raspunsul cautat
corect
10110
Asta se citește zece mii o sută zece,zece mii zece sute nu există.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T13:06:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
10110. sper ca e bine
Asta se citește zece mii o sută zece,zece mii zece sute nu există.