Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T12:59:45+03:00

Prietenia este importanta in formarea carecterului deoarece daca avem prieteni vom avea cui sa spunem tot,nu vom fi inchisi in noi.

Daca nu vom avea prieteni vom fi inchisi in noi,singuratici ceea ce ne va distruge viata.

Nu trebuie sa avem orice fel de prieteni trebuie sa avem prieteni ca noi care sa nu influenteze in mod rau si care sa ne fie alaturi la bine si la rau,nu doar cand au ei nevoie.

E de 13 ani,eu am 13 ani

2 5 2
2014-10-25T13:06:57+03:00
Prieteni ne ajuta sa trecem peste momentele cele mai grele din viata .Langa ei ne simtim unici si vii .Poate ca uneori ,trebuie sa luam o decizie mai buna in ceea ce priveste alegerea unui prieten .Alegerea radicala a unui prieten ne poate schimba radical viata in bine sau in rau ,depinde de cine este prietenul nostru .Unii spun ca prietenul de langa noi reflecta cine suntem noi cu adevarat ,ce sentimente se afla in sufletul nostru ..ce gandim si cum vrem sa fim .Automat daca ne facem prieteni cu obiceiuri mai strani vom fi catalogati drept niste oameni tristi .Pur si simplu ,prietenii ne ajuta sa devenim persoane mai puternice ,sa zambim ,sa radem ,sa plangem ...dar in unele cazuri ..un prieten ne poate distruge viata .Deci prin urmare ..trebuir sa nr gandim la ce prietenii vrrm sa avem in jurul nostru
1 5 1