Răspunsuri

2014-10-25T12:55:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Argumenteaza,spune de ce faci asa si nu invers
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T12:56:12+03:00
Motiveaza vine de la cuvantul motiv = o cauza, o consecinta. A te motiva= este spre ex cand sti ca primesti o recompensa pt a face un anumit lucru. Bafta!
motiveaza folosirea semnelor de punctuatie din primele 3 versuri ale poeziei Ce te legeni de Mihai eminescu
Explica folosirea... de ce sunt folosite!
,\
nu stiu vrei sa fim prieteni
vrei sa fim prieteni